Jag summerar kvällen..

.. det blev en trevlig kväll! Först "Aloe Vera-party" i kvarterslokalen (som jag nämnde i förra inlägget). En hel del intressant att lyssna till och spännande ting att kika på. Jag fokuserade mest på parfymerna, eftersom jag ääälskar parfymer (som luktar gott) och dessutom har jag helt slut på parfym här hemma. Har köpt mig en Eau de Toilette men det är verkligen inte samma sak.. doften försvinner betydligt fortare..
 
Efter fikapausen och minglet tackade jag & Heidi för oss och kilade vidare.. hemåt var det tänkt.. vi hamnade hos henne.. hihi.. 
Vi tog ett glas vin, surrade om ditt & datt och samtidigt sniffade jag vidare på mina armar och i armvecken, där jag hade placerat de olika "parfymproverna".
En vinnare utsågs ganska snabbt, det blev Heidi Klums "Dreams".. och under min korta promenad hemåt en stund senare tog jag beslutet; jag skulle kontakta Elsy igen och tala om att jag ville beställa den.
 
Sagt och gjort, dom var dessutom kvar i lokalen, så under min kvällspromenad med Nero knatade jag förbi där och fyllde i min beställning.
Snaaart är den i min ägo, denna mjuka, lite blommiga och ganska eleganta doft; Heidi Klum´s "Dreams";
 
Ser fram emot att börja använda den!
: P
 
Väl tillbaka på 157:an har jag pussat barnen godnatt och nu är det dags att få i sig lite Wasa Sport & té.
Gott ska det bli.
 
Tjing!
 
//
Åsa
 
 

Kommentera här: