Jag summerar eftermiddagen

.. det lugna tempot höll i sig i butiken, under eftermiddagen. Jag servade dom som kikade in, fick mig några trevliga pratstunder och glada skratt. Sånt gör en glad!
: D
 
För övrigt jobbade jag HÅRT med webshopen och har snart fyllt på med ett 25-tal nya plagg!
Kika in i webshopen och njut av allt fint!
hafva.se
 

Idag promenerade jag & Nero hem. Det kändes som att jag har blivit så pass pigg och stark nu.
.. och vet ni? Det gick jättebra!
I höjd med NLV fick jag syn på Alma genom fönstret, hon var på väg att gå hem, så vi slog följe. Mysigt!
:D
 
Snodde ihop en "Åsa Special" (Peter jobbar eftermiddag torsdag+fredag) till inte bara mig & döttrarna utan även till Beas kompis Nathalie som var här och umgicks med Bea.
Vi åt och njöt av vår enkla, men goda "middag".
 
Nu sitter jag här och myser och YouTubar härliga ballader (bland annat) från min favvoserie "Vampire Diaries".. hihihi, som en äkta fjortis.. snacka om att man inte är äldre än man känner sig.
; )
 
Hittade en låt/video som passande nog verkar återspegla (början på) Säsong 4, som precis har börjat på 6:an.
Det är vår alldeles egna DARIN som sjunger sin "Breathing your love", fast som en ballad.
Helt ljuvlig! Dessutom är videon riktigt bra. Ni som följer serien förstår nog vad jag menar.
 
 
 
Vackert var ordet! Darin har en gudomlig röst måste jag säga.
 
//
Åsa

Kommentera här: