Hemma på 157:an

Tjenixen!
Grillen var riggad och klar när jag kom hem. En del av allt jag skulle grilla var redan på gallret. Älsklingen hade förberett ALLT, så himla fint. Vilken klippa han är! (I love you baby!)
I typ 60-gradig (kändes det som) hetta stod jag och grillade på balkongen. Stekande sol, helt vindstilla och en rykande, het grill på det!
: P
Det gick finfint, jag sprang mellan balkongen och köket.. för att få svalka mig (inne).. hihi..
Jag har nu gått från magnecylvit till grisrosa. Vet inte vilket som är bättre.. ?
*fnissar*
 
Vi avnjöt sedan middagen tillsammans alla fem (?).. idag fick vi nämligen nöjet att sällskapa med "lånebarnet" Felicia. Nillas äldsta. Det blev en riktigt trevlig stund, med trevliga pratstunder, glada skratt och suuupergod mat!

: P
 
Just nu; har jag dragit på mig Koss-lurarna, klickat fram YouTube och förlorar mig härmed i musikens underbara värld..
*happy happy*
 
Njut av livet - såsom vi alla bör!
 
//
Kram
Åsa
 
 
 

Kommentera här: