Kvällsöppet på Hafva - jag summerar..

Jag & Anna ägnade verkligen tid och kärlek att rigga allt så bra och mysigt som möjligt inför Kvällsöppet nu i afton.
 
Annas "hörna" blev så fiiin, jag önskar jag hade kunnat behålla den för alltid;
Visst blev det tjusigt?
 
Anna tar så otroligt bra bilder! Kika in på hennes hemsida och kolla in fler bilder;
 
Det började lite blygsamt, precis vid 18.00-tiden (vad gäller kundflödet), för att sedan öka på allt mer för varje kvart som gick! Klockan 19.30 inser jag lite spontant att jag redan har slagit förra årets "Kvällsöppet-rekord"!
Det blir lite stilla ett tag, precis som vilken dag som helst, för att sedan öka på igen. Överraskande att så många kikade in efter 20.00!
Jag sålde massor av barnkläder, så i morgon är det jag som ser till att uppdatera storleksbortfall i webshopen! Därtill såldes leksaker, presenter, mammakläder, lokalproducerade karameller och amningskläder. Alla varugrupper fick sälja - så roligt!
: )
Varmt TACK till alla kunder, vänner & bekanta som kikade in under kvällen - ni är bäst!
*jätteglad*
 
//
Kram
Åsa
 

Kommentera här: