Lilla Morgonkollen (retroaktivt)

Tidelidooo!
Solen lyser men hemma på 157:an spökade några mörka moln i morse.. några av Forssellskorna hamnade i luven på varandra.. gaaah.. det suger energi att tjafsa med barnen.. men, slutet gott allting gott. Allt var löst när det var dags att rulla/gå mot skola och jobb.. puuuh... *andas ut*
: )
 
Under min promenad till stan borstade jag av mig tjat, gnat och negativa tankar. Istället började jag skina ikapp med solen! Hihihi.. hääärligt!
När jag nådde Hafva packade jag en order och printade ut tillhörande fraktsedel. Gick sedan ut på stan för att posta mina paket. Solen sken, det är kyligt men ändå så härligt, jag blev ännu gladare!
Köpte lunch och skurmedel sedan återvände jag till butiken.
 
Öppnade upp 10.00 och här har varit kunder sedan starten - Tjohooo! Tack för att ni kommer till lilla Hafva.
 
Här ser ni några av sommarnyheterna från Maxomorra & Snoozy på plats ute på barnen Java & Evan.
TACK för bilderna mamma Kattis!
 
Nu kör vi onsdagen!

//
Kram
Åsa
 
 

Kommentera här: