Hemma på 157:an

.. woop, woop - vilken dag!
Jag & Linda fick så sjukt mycket uträttat! Uppackningen av vår jätteorder från Melissa & Doug (se föregående inlägg) och omflyttningen på leksaksavdelningen blev ett gigantiskt arbete och vi hann faktiskt inte helt klart.. men nära på!
*tummen upp*
Tusen tack Linda, för din fantastiska insats. Du är en riktig pärla!
*jätteglad*
: )
 
Under dagen kikade det in en hel del nyfikna och shoppingsugna kunder. Vi slog in ett gäng paket (i vanlig ordning!) och fick tipsa om både dopgåvor och storlekar på kläder. Det är alltid så roligt att få hjälpa er, kära kunder!
: D
 
.. när jag kom hem fick jag äta en riktig god middag. Älsklingens goda fiskgratäng! Mums filibabba!
: P
 
Sen skuttade jag glatt över till Nilla & Ronny för lite försenat "onsdagmys".. hihi.. till en början var det bara jag, Ronny och alla barnen, men sen kom Nilla hem från Kvantum och kunde "joina" oss i mysandet.
Vi njöt av ett gott rödvin, 3 sorters goda ostar och kex till det.  Mmmm..
Trevliga pratstunder och glada skratt. Min vänner drar utomlands i morgon, buuuäää vad jag kommer att sakna er! Hihi.. önskar er en trevlig resa och en underbar vistelse på Cypern!
 
Strax efter 21.00 skyndade jag hemåt igen. "Underbart är kort", heter det ju.. 
; )
 
Nu tänkte jag chilla en stund på hemmaplan, käka macka & dricka té.. och sedan komma mig i säng.
I morgon är en helt annan dag. FREEEDAG! Lovely va?
Då slutför jag omflytten på leksaksavdelningen och såklart är jag redo att ta emot alla glada kunder som kikar in till Hafva!
 
Natti natti på sikt!
 
Nu finns Hafvas populära "Bug Jug Fill & Spill" åter i lager!
: )
 
 
 
 
//
Kram
Åsa
 
 
 

Kommentera här: