Rapport från semesterfiraren

Hej på er!
Saknar ni mig här i bloggosfären?.. lite i alla fall?
; )
Semesterdagarna rullar på och vi har i stort sett aktiviteter och påhitt varje dag! Det blir inte mycket tid över för att blogga, och finns det några "slappartimmar" kvar på dagen, då sitter man liksom hellre och myser med värdparet.. hihi.. meeen, tänkte att ett litet livstecken kunde jag väl ge er i afton..
: P
 
Vi är tillbaka i Lindome (strax utanför Göteborg) hos Nettan & Niklas sedan igår kväll. Dagarna i Skåne var roliga och ganska intensiva. Tur att vi fick slappa och mysa om kvällarna tillsammans med min fina moster Helena och hennes sambo Björn. Tusen tack för er fantastiska gästfrihet och kärlek. We love you!
 
Idag har vi spenderat hela dagen (i stort sett) i centrala Göteborg.. vi har strosat runt längs mina gamla favoritstråk, beundrat arkitekturen, kikat på folk, shoppat, ätit gott, strosat lite till och bara insupit den underbara atmosfären, som finns över denna stad. Jag känner mig så oerhört hemma här och mitt hjärta känns så varmt.
 
Jag har insett sedan någon dag tillbaka, att bilder.. dom kommer nog först när jag är på hemmaplan.. hihi..
Jag har helt enkelt inte tid att mecka med det nu.. 
Men som sagt; kika in på Instagram om ni är nyfikna. Fina collage och bilder från vår semestertripp, kommer först till veckan (här på bloggen)! Något att se fram emot..
: P
 
Bjuder på en Instagrambild så länge;
 
Bilden är tagen i mysiga Haga, tidigare idag.
 
Önskar er en härlig helg - det ska jag ha!
 
//
Kram
Åsa
 
 
 

Kommentera här: