.. kvällen den kommer..

.. vilken härlig dag (och kväll) jag har haft!
Dagen i butiken bjöd på många, roliga kundmöten och ännu en efterlängtad leverans!
Jag och Linda hann nästan packa upp alla lådorna från Sophie The Giraffe (Vulli), mamma fick rycka in på slutet.
Runt 15.00 fick jag lämna över Hafva i mammas trygga händer och skyndade sedan hemåt, och därefter vidare mot skolan.
Jag hann i tid!
Alma och hennes klasskamrater bjöd på roliga, informativa och proffsiga redovisningar. TACK ungar!
Extra stolt var jag såklart över min egen telning, som talade så lugnt och tydligt - som att hon inte hade gjort annat!
*ler stolt*
Avslutningsvis bjöds vi på härliga sång och musik i ljusgården. Det var så fint!
: )
 
Bjuder på ett Instacollage (från mitt Instagramkonto - Hafva) från eftermiddagens/kvällens besök på NLV.
 
 
Resten av kvällen (här hemma) tog jag det bara lugnt. Unnade mig ett glas vin, slötittade på en film och njöt av att bara vara.
I morgon är en annan dag - det ska bli sååå spännande!
 
Vi ses då.
 
//
Kram
Åsa
 

Kommentera här: