At the shop

Tidelidoo på er!
Då var man tillbaka på Hafva igen! Ny vecka, nya kunder!
: P
 
"Ruskigt" kvalmigt/varmt idag! +21 grader i skuggan redan kl. 07.30. När jag tittade nästa gång kl. 09.15, då var det +23,9 grader i skuggan! Oooh.. det är underbart. Ofattbart nästan.. och såklart lite småsvettigt.. hehehe..
Men jag vill INTE klaga, jag bara konstaterar fakta.
: )
 
Halvvägs till stan insåg jag att jag hade glömt nycklarna.. FAAN!.. visst känns vägen hem plötsligt väldigt lång, när man måste vända om och hämta något som man har glömt.. GAAAH! Jag var så arg på mig själv!
Jaja.. jag hann till Hafva i tid i alla fall. Tur att man alltid är ute i så god tid.
*tummen upp*
 
Idag var kunderna riktigt morgonpigga och har kikat in fortlöpande under hela förmiddagen. Jättekul!
: )
 
Nu tänkte jag kränga i mig min lunch. Ost & skink-sallad från Dagobert´s. Nomnom.
 
REA-tipsar!
Riktigt cool playsuit från Fred´s World by Green Cotton - nu till superpris!
Ord.pris: 269 kr
NU: 149 kr
 
 
 
//
Åsa
Hafva

Kommentera här: