Lilla Morgonkollen

Tidelidooo!
Så blev det plötsligt torsdag. Inbillade mig att det var liiite svalare i morse.. men naah.. tror inte det.
Hettan är nu likvärdig som vilken dag som helst sista veckan/veckorna! Visst är det härligt med sol och värme, men guud så man får svettas!
: P
 
Det blev en skön promenad till stan och ännu ett besök på Procurator. Köpte kassarullar (för dom var nästan slut i butiken) och ännu en förpackning med Babsrullar. Lika bra, då finns det.
Jag förbereder så smått för att lämna över min lilla bebis (Hafva) till mina "kollegor"; Mamma & Johanna. 
I eftermiddag drar jag, Peter, Beatrice & Alma på  S E M E S T E R!!! Plötsligt så händer det! Det var verkligen inte igår. Det är vår första semester någonsin, tillsammans vi fyra. Ni kan tro att vi längtar!
: D
 
 
Men först blir det jobbelijobb några timmar.
Hafvas öppettider kommer att vara samma som vanligt, även under min semester. Dvs;
Mån, ons & fre: 10-17
Tis & tors: 10-18
Lör: 11-14
 
Välkomna!
 
 
 
//
Kram
Åsa

Kommentera här: