.. lite semesterblogg..

Tjingeling på er!
Vilka underbara dagar vi har haft hittills här i Göteborg! Eller ska man vara helt korrekt så bor vi faktiskt i Lindome, strax utanför Gbg. Vi bor hos våra fantastiskt mysiga vänner Annette & Niklas, som har två barn (Henriette & Pauline), hyfsat i samma ålder som Alma & Beatrice. Så det funkar liksom busbra!
Vi lever och mår, shoppar och gör utflykter, relaxar, myser, pratar, lagar mat och "återupptäcker" Gbg och dess omnejd - tillsammans
 
Jag känner mig mycket, mycket lycklig.
*njuter*
 
Jag vill ge en rejäl ELOGE till Johanna som har gjort ett fantastiskt arbete inne på Hafva! Jag är mycket tacksam och otroligt stolt över dig. Sträck på dig, och var stolt, du också! Inte många som hade fixat det du har gjort.
Du är toppen!
 
Enligt rapporter så går det bra för Nero att tillbringa dagarna med mor & far ute på ön. Vi saknar honom bitvis så mycket att det gör ont. Underbara, gosiga, fina lilla Nero. We miss you!
: )
 
Ska fixa bilder, jag lovar!
 
Puss & Kram
 
//
Semesterfirar´n
; )
 
 
 

Kommentera här: