Lilla Morgonkollen (retroaktivt)

Tjolahopop & God Morgon!
.. eller ska jag kanske säga God Förmiddag, hihi..
: )
 
-2,4 grader hos oss i morse, vilket innebär att idag slipper vi slasket! Tjohooo!
Krispigt och vackert, solen skiner - då blir man glad!
: D
 
Idag fyllde jag min morgon med lite allt möjligt. Gjorde bland annat ett besök på NLV (döttrarnas skola) för att spana in Almas senaste konstverk, som hon har gjort på "Bilden". Ooh, så fint det var. Riktigt coolt, olikt alla andras. Det är mina flickor det! Går sina egna vägar!
*stolt mamma*
 
Alma visar stolt upp sin skapelse. Bilden är från mitt Instagramkonto - häng gärna med mig där! Hafva var namnet.
 
När jag kom in till stan gick jag till Konsum och köpte godis. Jaa, inte till mig då, utan bjudkarra till kunderna!
Alltid lika uppskattat, kan jag säga.
: P
 
Önskar oss alla en görfin dag!
 
//
Kram
Åsa

Kommentera här: