Hemma på 157:an

.. jamen gött - då blev det HELG på riktigt!
: )
 
Jag traskade glatt hemåt och tackade min lyckliga stjärna att det inte ösregnade. Det var mest bara lite stänk.
När jag kom hem körde några styrke/workout-övningar och tog sedan ett mellanmål, för att få ny energi. Sen tog jag med mig Nero och gick ut en sväng på området.
 
Tillbaka på 157:an tassade jag in till Alma och hängde med henne en stund. Vi hade det så mysigt; killade varandra på ryggen, fnissade, pratade och "låtsassminkade" varandra med en vanlig pensel. Sååå skönt!
: )
 
Därefter var det dags att påbörja middagsliret. Det blev något enkelt idag, men väldigt uppskattat hos barnen; spagetti och köttfärssås.
 
Nu är kvällen här.. känner mig både lat och rastlös på samma gång.. hihi..
Längtar efter att se på film (igen!).. 
Vi får se vad vi hittar på här näst. Rätt skönt att bara ta stunden som den kommer!
: P
 
 
 
; )
 
 
 
//
Kram
Åsa

Kommentera här: