.. jag drog iväg till grannen..

.. för lite onsdagsmys à la hockeykväll med ett glas rött och trevligt sällskap!
: P
 
Tack Nilla, Britta & lilla Linus för en rolig kväll!
"Dessvärre" fick jag lämna den spännande matchen när det bara var 8 minuter kvar och ställningen 2-2 (Luleå-Frölunda) för att kila hem till barnen, hjälpa till med lite kvällsrutiner och pussa/krama godnatt..
Det var såklart värt det, även om jag missade slutet av matchen!
: )
 
Jag har kramat döttrarna,  smekt deras lena barnakinder och frågat/pratat lite mer om dagen och kvällen som gick.  Bättre avslutning på kvällen hade jag inte kunnat tänka mig.
Hockeyreslutatet har jag googlat fram. Det var mindre viktigt.
 
Nu har alla barnen gjort kväll och jag unnar mig en stund vid min arbetsplats i köket.. jag sitter här, skriver, chattar med en god vän, funderar över dagen, kopplar av och bara njuter av stunden.
Life is good.
 
.. I am trying my best, every day!
I love you Alma & Beatrice!
 
 
 
//
Kram
Åsa
 
 
 

Kommentera här: