Lilla Morgonkollen (retroaktivt)

Tjilevippen på er!
Det blev en bloggfri kväll igår, märker jag nu.. hihi..
Kom hem till hela storfamiljen och åt en jättegod middag, underbara fredagkväll. Sen kom mamma och pappa förbi, vi satt och pratade och smygkikade sedan en stund på hockeyn (som uppenbarligen gick åt h-vete). 
Tack för visiten kära mor & far - det var så mysigt!
: )
 
Jag var sedan mycket sugen på att se en film (nähä?! Hihi).. men hade svårt att hitta något sevärt..
Tog en chansning och bestämde mig för "När mörkret faller", en svensk film från 2006.
 
 
.. och vilket kanonbra val jag gjorde! Flera olika fascinerande och mycket gripande livsöden.
Jag satt som på nålar!
 
Bild ur filmen. SE DEN!
 
Kom rätt sent i säng men har sovit så gott, så gott.
Klev upp "på riktigt" 09.00, tog en dusch och fixade kaffe och mellanmålsmacka. Han chilla en liten stund, men sedan var det dags att gå till jobbet.
 
Önskar er en bra dag!

//
Kram
Åsa
 
 
 
 
 

Kommentera här: