Hemma på 157:an

.. jamen gött! Efter att ha avslutat en toppendag i butiken, tog jag således HELG  - på riktigt!
Tog vägen förbi KICKS för att köpa hårfärg. Dags för det oundvikliga; färga utväxten.. *suckar*
Det blev en skön promenad hem. Det kändes som närmare +20 i solen (!?!) och jag njöt i fulla drag. 
: )
 
Väl hemma fixade jag (sen) lunch åt Alma, sen körde jag några styrke/workout-övningar. Jag älskar det faktum att jag känner mig piggare igen! Nu känner jag mig som mig själv! 
*jätteglad*
 
Har varit ner till Lill-ICA och handlat färsk kyckling som jag tänkte slänga på grillen i afton. När jag var nästan framme vid vår gård, kom jag på att jag hade glömt att köpa briketter.. jamen just ja.. ides fasen inte gå tillbaka, utan kilar ner lite senare istället.
 
Utväxten är fixad, ska bara blåsa håret torrt, sen är jag som ny igen!
: P
 
 
 
Idag ger jag en eloge till Bea och Nathalie, som har varit ute med hundarna riktigt länge idag, vilket gjorde att jag slapp börja med att gå ut en långpromenad med Nero när jag kom hem från jobbet. TACK tjejer!
 
Nu måste jag speeda på här lite!
 
 
 
//
Kram
Åsa
 
 
 
 

Kommentera här: