Lilla Morgonkollen

Tjolahopp!
Idag har jag fått låna min darlings laptop, eftersom vi behöver tömma min och formatera om den.. (suck, teknikens under).. jag lovar, att jobba vid en "ny" dator är ingen lek, man känner sig grymt ovan.. skärmen är mindre (på den här), knapparna känns annorlunda och tjaa, det tar ett tag att vänja sig helt enkelt..
Jag är i alla fall glad att jag fick låna den!
*tummen upp*
 
Idag dröjde jag mig kvar hemma, lite extra länge. Det var så skönt att sitta där, dricka morgonkaffe och känna lugnet.
: P
 
Fyllde resten av min morgon med lite olika ärenden.
Butiken har varit öppen snart en timme och dagens första kunder har redan besökt butiken.
 
Välkomna in!
 
Här bjuder jag på en NYHET från Sophie The Giraffe;

Skallra och bitring i ett!
 
 
//
Kram
Åsa
Hafva
 
 

Kommentera här: