Lilla Morgonkollen (retroaktivt)

Tjingeling!
Så blev det plötsligt måndag! Jag tänker tillbaka på gårdagen och inser att jag hann med otroligt mycket! Effektiv och produktiv var orden - me like!
: )
 
Jag (med hjälp av Alma & Peter) möblerade som sagt om i Almas rum igår kväll. Det blev sååå bra och hon blev supernöjd! Jag önskar att jag kunde göra samma sak för Beatrice, men hon delar rum med sin bonussyster och själva rummet är hyfsat hopplöst att möblera i..
Det är ingen hemlighet att vi spanar på ett större boende.. så känner ni till en 5-rummare eller en stor 4:a (med delningsbara rum) så hojta till!
*tummen upp*
 
Nu kör vi måndagen - välkomna in till Hafva, butiken har öppet till 17.00 idag.
Förmiddagen har för övrigt varit lugn, jag tror att folk har fått en liten kylchock.. hihi..
; )
 
 
Ni har väl inte missat vårat coola "Sandwich set" i filt/tyg från Melissa & Doug?
 
 
 
 
//
Å
Hafva

Kommentera här: