Uppdatering

Tjingeling på er!
Länge sedan sist! Missed me?
; )
Söndagen var rätt så fullspäckad och när kvällen kom var jag för trött för att tänka på att blogga..
Förmiddagen spenderades på Bredviken, vi hade lite knytis, grillade och myste på. Jättekul - det gör vi snart om!
Bästa grillvädret man kan tänka sig, fick vi dessutom!
*tummen upp*
 
Därefter var det dags för det sedvanliga "söndagssimmet" på Hertsö Badhus. Jättebra simmat, även om det går lite trögt just nu, vad gäller vidare utmaningar.. Bättre lycka nästa gång för lillstumpan. 
 
Promenader, middagslir, minihandling och läxläsning fyllde resten av eftermiddagen och en del av kvällen.
När kvällen kom, var jag jääättetrött.. låg i soffan och lekte döfisk (slappade), typ.
Pollenallergin är igång och jag har påbörjat tablettkur för detta.. så just nu är man lite småtrött - av både allergi och tabletter.. hm.. nåväl, våren spirar och DET gör mig glad!
: )
 
Bild från igår. Amadeus leker med bollen, ute på altanen!
 
//
Å

 
 
 
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

https://www.facebook.com/notes/chamara-annica-back/tallbarrsvatten-som-hj%C3%A4lper-mot-allergier-3/10152209520997730


Jag var själv skeptisk till detta tips men när en kollega prövade och glatt lät meddela att det fungerade så tänkte jag att då får väl jag krypa till korset och testa.

Jag gjorde som det föreskrevs inklusive dricka lite och långsamt. Minsann det fungerade och det smakade acceptabelt, det blev ingen mer allergimedicin den sommaren.

Kommentera här: