Hemma på 157:an

God Afton!
Hoppas att ni har en skön kväll, det har jag.
Det blev en lååång (men rolig!) dag. Vi fick mycket gjort och framför allt; det blev så fint på leksaksavdelningen när vi hade packat upp alla 29 kolli från Melissa & Doug;
 
Här ser ni delar av våra fina leksaks/present-avdelning. Bilden är från mitt Instagramkonto, häng gärna på där - jag heter Hafva!
 
Känner mig lite varmare i kläderna vad gäller nya webshopen och som en liten bonus hann Linda måla hela "låtsasväggen" (som vi kallar den).. det är en liten "väggstump" som hänger ner precis före det "inre rummet".. Nu är den också vit (inte skitigvit) och fin - bra jobbat Linda!
: )
 
Har fyllt min kväll med att äta middag, snabbhandla, rasta hunden och dona på.. sen drog jag på mig myskläderna och såg till att koppla av - gött!
Tror jag fortsätter med det..
; )
 
//
Kram
Åsa

Kommentera här: