Lilla Morgonkollen - lördag

Tjingeling!
Vilken härlig fredagkväll det blev!
God middag med hela storfamiljen (förutom Bea då, som sov över hos en vän), en stunds slappande och sedan gick jag & Peter över till Nilla & Ronny på 2:an. Vi surrade om lite allt möjligt, en hel del om den stundande "Blingfesten" som Linda & Jon har fixat. Nilla visade lite inköp - med massor av blingbling! Hihihi..
En mysig afton hos goda vänner, som vi rundade av "redan" 21.30 för att skynda hem till familjen.
Det visade sig att dom (som vanligt) hade klarat sig otroligt bra utan oss, dom låg och kikade på film.
: )
Resten av kvällen kryddade vi med kärlek! Jag är så glad att eftermiddagsveckan är slut, så att jag får umgås med min man igen, jag har verkligen saknat honom!
*happy happy*
 
 
Nu är lördagen här och jag sitter som bäst och dricker mitt morgonkaffe.
Snart måste jag skynda på lite här; blåsa håret torrt, dra på mig kläder och promenera till jobbet.
Men först.. chilla en stund till..
: P
 
Önskar oss alla en toppendag!
 
//
Kram
Åsa
 
 
 
 
 

Kommentera här: