Lilla Morgonkollen

Tjingeling på er!
Jag måste säga att min morgon har varit smått underbar.. och detta pga vädret! ÄNTLIGEN sol OCH värme! Jaa, alltså, det är ju inte supervarmt på något sätt, men efter den här sommaren (hittills), har man sänkt ribban betydligt, eller hur?... 
 
Jag tog en morgonpromenad med Nero före jobbet, vi gick bland annat längs kajen i Södra Hamn, tittade ut över vattnet och njöt av att känna solens strålar värma.. aaah.. då blir man lycklig.
*ler*
 
Jag hoppas innerligt att barnen passar på att göra något UTE under mitt förmiddagspass i butiken. Det gäller att passa på, för runt om i horisonten var det fullt med gråa moln och frågan är vilken väg dom tar..
Låt oss hoppas att solen får lysa så länge som möjligt, right?
: )
 
Jag finns på plats inne på Hafva och har precis lagt ut en riktigt trevlig nyhet (för alla gravida och ammande) på Hafvas Instagram! Följ butiken där, för att inte missa våra generösa erbjudanden och skojiga tävlingar!
; )
 
REA på denna snygga klänning från Boob Design - passa på! Finns i 2 färger.
Dubbel funktion för både graviditet och amning.
*gilla*
 
 
 
 
Välkomna in till mysiga Hafva, idag har vi öppet 10-18, vi ses!
 
//
Kram
Åsa
Hafva
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: