.. det blev en lååång dag..

Idag har jag jobbat 08.00-20.00.. snacka om att jag känner mig trött! Men jag är vansinnigt nöjd med allt vi hann med idag, såklart. 
*tummen upp*
Har dock saknat familjen, jättemycket. Jag är inte van att vara ifrån dom..
 
Nåväl, hur ofta renoverar man sin butikslokal? Vart 10:e år typ, eller? Då får man stå ut med lite övertid på kvällar och helger tills det är klart. Vi nära målet nu!
: )
 
.. nu är jag hemma och vill inget hellre än att ta det lugnt, meeen... det är dags att färga utväxten!
: P
Jag hann i alla fall intensivchilla en stund.. hehe..
 
Off I go!
 
I kväll målade jag "bänkskivorna" i Hafvas båda skyltfönster. Nu är dom förvandlade från fult bruna, till fräscht vita!
 
Det kan behövas ett varv till, men det tar vi i morgon i så fall.
: )
 
//
Åsa
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

"Före"bild, finns det?

Svar: Hm.. kan ha missat det! Försöker annars ta bilder hela tiden nu, fortlöpande för att man ska få följa förändringen, men jag glömde nog ta på dom bruna skivorna. Vi brukar alltid täcka dom med tyg, men nu målade vi dom vita så att dom känns fräscha och kan användas utan tyg på.
Åsa

Kommentera här: