.. kvällen den kommer..

.. och vilken härlig dag det har varit! 
Började dagen på bästa sätt, genom att ha kaffedejt tillsammans med en god vän. Som vanligt gick tiden alldeles för fort, vi har alltid så mycket att prata om!
: )
 
Sen har det varit en riktigt bra dag på jobbet och förutom att jag har fått känning (lågt blodsocker) vid två tillfällen sedan jag kom hem, så har jag haft en toppenkväll. Har äntligen återupptagit hemmaträningen på riktigt, efter att ha kört någon slags "av-och-på-variant" under tiden vi har renoverat och gjort om i butiken. NU har jag energi, lust och ork att återgå till mina vanliga små träningspass! Jag kör ju lite "Paolo Roberto"-metoden, kan man säga.. funkar finfint.
Är dock fortfarande sugen på att väva in lite gymträning.. meen.. det är ju så himla smidigt att träna hemma!
: P
 
Nu är alla ungar i säng och snart är Peter på intågande. Själv tänkte jag nattrasta hunden och göra mig klar för natten.
I morgon är en annan dag. Det blir en lång (men rolig!) dag, först jobb i butiken, sedan "Mingelafton" på MOSAIK (se tidigare inlägg idag) där bland annat Hafva ska delta. Spännande och utvecklande att åka iväg på sådana här små trevliga "events"! Ser fram emot att träffa både "företagarkollegor" och kunder.
Hoppas vi ses!
 
Nu gott folk, blir det inga mer inlägg idag.
Natti natti på er!
 
 
 
//
Kram
Åsa
 
 

Kommentera här: