Lilla eftermiddagskollen

Tjolahopp där ute!
Idag utgick simningen pga att Alma har feber. Hon är lite småhängig, men efter en alvedon åt hon en rätt stadig lunch och orkade spela två rundor "Suspend" med mig. (Just nu ligger hon och slappar på sitt rum).
Peter tog med "stortjejerna" till Storheden för lite shopping. Jag satte tänderna i lite webshopsarbete, som har legat nere i några dagar pga lagerarbete.. men hela nästa vecka kommer vi att viga åt att fylla nya webshopen, så att vi kan dra igång den snart!
*ivrig*
Tack och lov går det utmärkt att shoppa i vår nuvarande webshop, även om låångt ifrån alla nyheter på både barnkläder & mammakläder ligger ute..
hafva.se
 
Håll ut lite till, så får ni snart kika in i den nya webshopen!
*tummen upp*
 
Därtill har jag hunnit träna (styrketräning & workout) en stund här hemma och tro mig, där har jag lovat mig själv att göra ett ryck. Under vår stora renoverings/omorganiseringsperiod i butiken så orkade jag inte träna på samma sätt som jag brukar.. men nu är det nya tag - Heja mig!
: P
 
Hunden (och jag) fick sig en promenad på nästan 1 1/2 timme i förmiddags. Det är snart dags för en ny tur, fast den blir nog inte lika lång.
 
Lite påtår först!
 
 

//
Kram
Åsa
 
 
 

Kommentera här: