Lilla Morgonkollen

God Förmiddag!
.. på det privata planet blev det lite av ett bakslag denna morgon.. därför blev det heller ingen skola idag.
Klart man blir ledsen.. tyckte det gick så bra under måndagen och tisdagen..
Nåväl, jag försökte allt jag kan och mer kan jag inte göra. Det får bli lite av en "vilodag" för dotra idag.
Nya tag i morgon.
*hoppfull*
 
För att rensa skallen från jobbiga tankar, tog jag med mig Nero på en promenad. Vi passerade bland annat Södra Hamn, som badade i solljus. Känns som en riktig vårdag - trots att det faktiskt är november!
 
 
Under hashtagen #älskaLuleå (på Instagram) hittar ni många, härliga Luleåbilder som jag har tagit.
Häng gärna på mig där (forssellskan var namnet).
 
Nu är det snart dags att fixa lunch. Sedan tar Peter över här hemma och jag kan skynda iväg till jobbet.
Ser fram emot att träffa Linda och få möta alla glada kunder!
*längtar*
 
Önskar er alla en fortsatt bra dag!
 
//
Kram
Åsa
 

Kommentera här: