Lilla Förmiddagskollen

God Förmiddag på er!
Än så länge håller Hafva lördagsstängt sedan några veckor tillbaka, pga den rådande familjesituationen.
Jag behövs hos min familj och prio ett är mina döttrar. 
 
Kommer dock att spana efter någon bra person som är sugen på att jobba lördagar, så fort det finns tid till det.
Det finns faktiskt en tjej jag kommer att tänka på, som redan har anmält sitt intresse för extrajobb, men vi har ännu inte träffats. Kanske dags att fixa ett möte.
: )
 
Webshopen har dock öppet dygnet runt, så kika gärna in där (och shoppa loss)!
; )

hafva.se
 
 Den fina sparkdräkten "Spår", från Gällivareföretaget Kläppi - är en av många fina produkter i vår webshop.
 
En gråmulen lördag i Luleå. Jag har ganska nyligen varit på en promenad med Nero. Vi hörde t.o.m åskan, 2 ggr, sen försvann den.. *besviken*.. hihi..
Har duschat och klätt mig, det är snart dags att blåsa håret.
 
Önskar alla en fin dag!
 
//
Kram
Åsa
 
 
 

Kommentera här: