God Morgon - Nyårsafton 2008

Hej hopp,
Vilken underbar start på årets sista dag. Kidsen var ju uppe länge igår och det gjorde att dom sov längre.. själv sov jag som en sessa. Vaknade glad och utvilad.
Alma är på gott humör, Bea är lite trögstartad.. men hon är på G jag ser det.. hihi..
Kidsen kollar sista refrängen på TV, sen stänger vi av där. Vi får hämtning 10.30 för avfärd mot Sandön där mamma och pappa har stuga (som sagt). Där ska vi fira med gott sällskap, god mat och mycket sånger.. *skrattar*
Min mamma har köpt sig singstar och är grymt laddad.. själv har jag aldrig testat det så jag, å andra sida - är grymt nyfiken!

Går inte att använda dator i stugan och nu ska vi använda dagen till att verkligen umgås - som vi gjorde på Julafton!
Så nu får ni längta efter mig tills imorgon eftermiddag/kväll då jag åter sitter hemma på Kallkällan.
; )

Kaffet har bubblat klart, nu ska jag njuta av en kopp.

Jag vill önska alla en bra dag och kväll.. sen ger vi järnet in i 2009 - nya friska tag!
: )

GOTT NYTT ÅR!!

Goa kramar
Åsa

Kommentera här: