FREDAG!!! Tjohoooo....

Hej på er,
Fredag är väl en underbar dag säg? Alla blir på extra bra humör, några laddar för familjemys, några reser bort över helgen, några laddar för partaj, någon rustar för rekreation och vila.. Alla förslagen är lika lockande!  ; )
Jag satsar väl mest på det sistnämnda just nu.. (rekreation och vila)..

Ex:et hämtade upp kidsen i butiken idag när han hade slutat, gulle dig Peter - barnen blev verkligen jätteglada!
Sen tog han med dom till en grill och käkade mumsig pizza.. Töserna hade visst mumsat i sig en hel vuxenpizza tillsammans..  : )
Därefter en tur till Barnens Hus, som säkert var minst lika uppskattat. Vi ska allt lära oss "badge-maskinen" Peter.. hihi.. Det är lugnt!
Kaffestund tillsammans och lite uppdatering om varandras nya liv.. Det var också trevligt!
Barnen badade badkar och var så nöjda trots att de fick russin-tår och russin-fingrar.. hihi..

Kidsen i säng och nu är jag allena, njuter av en stund för mig själv i hemmets lugna vrå.
Det har varit mycket kunder i butiken idag, jättekul att fler och fler hittar ner till mysiga Hafva! Jag lovar er, butiken är väl värd ett besök..

Imorgon är det jag som jobbar igen - välkomna då!

Kram på er alla,

Åsa

Kommentera här: