.. kvällen den kommer..

.. och här sitter jag.. och känner mig mycket, mycket lycklig..
Jag har en underbar familj, butiken går jättebra och jag mår prima!
: D
Dessutom.. sitter jag med koss-lurarna på och myser i musikens värld.. då mår man liksom extra gott!
: )
//
Å
1 Linnea Granström- Ebbas mamma ♥:

skriven

Tack, här är det kvällsmys med katten hihi!



Jag drar en vinnare med hjälp utav random.org och

tävlingen avslutas ikväll 00:00.



Jag kommer att presentera vinnaren på bloggen imorgon bitti, så då fixar jag vinnarens namn och adress så skickar jag den till dig under dagen om vinnaren läser sin mail så att säga :)



KRAM

2 Linnea- Blev mamma som 17åring:

skriven

Tack snälla :):)

3 Linnea- Blev mamma som 17åring:

skriven

Vad kul att du gick in och skrev under vinnar inlägget:)



Det tycker jag vi gör, var ju många som nappade på tävlingen :D

Kram

Kommentera här: