Hemma på 157:an

Jösses vad kallt det är nu.. kikar man på termometern blir man lurad.. för den visar inte så låga temperaturer (som det känns som).. 
MEN... det är de iskalla vindarna som ställer till det... huua!
Under min promenad hem svor jag både en och två gånger.. muttrade för mig själv "hur kan man välja att bo i det här helvetes kalla landet??!".. gnällig likt en liten snorunge.. hihi.. jag får skylla på hungern.. för jag var verkligen dödshungrig. Magen kurrade högt. Vilken tuuur att älsklingen hade middagen klar när jag kom hem! *happy*
 
Åt och njöt i lugn och ro, efter att ha blivit utskälld av ena telningen för att jag hade köpt fel fredagsmys.. jahapp, jag hade tydligen missförstått hennes önskan.. ursäkta mig då, men måste man vara så grinig för det??!
Efter maten tog vi oss en liten pratstund och allt var/blev lugnt. Tillsammans traskade vi mot Lill-ICA (mitt andra besök där denna afton) och det blev en trivsam stund då vi pratade om allt från kyla till godsaker.
: D
 
Sociala medier is "da shit" för det var via Instagram som jag fick en påminnelse om vad jag egentligen skulle göra ikväll.. hihi.. Jag fnissade hela vägen till familjen "Vinylexperten".. vad jag är virrig! 
Nu har jag hämtat upp en hel påse med vackra, fina, träffsäkra, omtyckta VÄGGORD, som kommer ut i webshopen så fort jag hinner!
Tack Pillan & Sverker! *glad*
: )
 
Har även skålat in fredagen med ett glas rött. En del av livets goda. Me love!
 
Snart är det hög tid för lite härliga, mysiga avsnitt ur "Vampire Diaries".. men först.. en liten musikstund.
Det är bland annat då jag tankar energi, harmoni och kärlek.
*njuter*
 
TjingTjing på er!
 
//
Kram
Åsa

Kommentera här: