.. kvällen den kommer..

.. jag har verkligen haft tusen järn i elden hela denna dag och afton.. men mycket fick man gjort!
: P
 
Nu har vi riggat elljusstakar i Bea & Ebbas rum, Almas rum och Emils rum. Även vardagsrummet fick sig en elljusstake OCH en julstjärna.. och julgardiner.. myyysigt!
En och annan prydnadstomte och/eller ljuslykta hittade vi också i vår jullåda! I köket blev det en julstjärna på fot. Bytte även till en helröd hissgardin. Stilrent och snyggt!
Välkommen julen!
 
I morgon tänkte vi klä julgranen (ja, vi har en konstgran, min allergi fixar inte en riktig gran). 
Det kommer att bli så fint. Julgranen är ju liksom pricken över i:et!
: )
 
När jag till slut tog mig tid att gå ut med hunden.. då hade jag tappat bort tiden helt och hållet och blev mycket förvånad när jag insåg att den var - 21.30?!
: O
.. tiden går fort när man har roligt.. hihi..
 
Nuläget; Alma sover, Emil sover, Bea har jag precis sagt godnatt till, Peter kör ett litet musikrace och jag sitter här framför datorn och softar en liten stund. Tänkte faktiskt komma i säng i hyfsad tid idag. Jag vill vara pigg i morgon - för då är det SKYLTSÖNDAG och Hafva har öppet 12-16, ni kommer väl?
Fina erbjudanden i butiken under dagen!
: )
 
.. och med detta säger jag godnatt!
 
 
 
//
Kram
Åsa
 
 
 

Kommentera här: