.. kvällen den kommer..

.. och det känns faktiskt ganska skönt. Jag är trött. Jag tror att det beror på en kombination av min pollenallergi och tabletterna som jag äter mot pollenallergi. Brukade äta Kestine förut (jättebra!), men när vi fick akut slut på våra tabletter hemma och Lill-ICA hade slut på Kestine, ja då fick det bli ett andrahandsval; "Clarityn".
Funkar, men tror närmare bestämt att dom gör mig onödigt trött. I morgon är det jag som letar rätt på en förpackning Kestine ute i någon butik eller på ett Apotek!
*tummen upp*
 
 
; )
 
.. men känner mig ändå rätt nöjd med kvällen, har liksom varvat små vilostunder med att plocka och dona på.
Vi har definitivt fått en uppfräschning av hallen! Peter och jag har hjälpts åt. Heja oss!
 
Lider lite smått när jag tänker på skåp och lådor i köket.. jomenvisst, där har vi att göra..
Men int nu..
; )
 
Njut av er afton - så hörs vi i morgon!
 
//
Kram
Åsa
 
 
 
1 Maria:

skriven

Har du testat allegra?? Tror de hette så... Man ska tydligen inte bli lika trött jag funderar på att testa men har nyss hämtat ut en cetrizin förpackning (får mina på recept blir billigare så)...

Svar: Nej det har jag inte provat, men det kanske man borde göra! Tack för tipset. Man är lite less på att känna sig trött, när man egentligen är pigg.. ja du vet säkert hur jag menar.Kram!
Åsa

Kommentera här: