.. en kort summering..

Hej på er!
Livet tar annorlunda vändningar ibland.. jag har spenderat mycket tid på en plats där jag inte har tillgång till dator, därav tystnaden på bloggen.
 
Butiken har för övrigt öppet precis som vanligt, med hjälp av min underbara mamma och kollega/vän Linda! TUSEN TACK tjejer, för att ni gör detta möjligt!
Denna vecka har faktiskt jag jobbat hela 3 dagar och ska även jobba i morgon. Det är roligt att få komma ut och andas annat än sjukhusluften, även om jag såklart saknar min Bea och tänker på henne hela tiden, då jag är ifrån henne.
Jag saknar även Alma, Peter och dom andra barnen. Vi har bara träffast sporadiskt sista veckan, men vetskapen om att vi finns med varandra alltid - i varandras hjärtan, är en tröst.
Ett stort tack till min sambo Peter, mor & far, samt barnens pappa Calle för all hjälp med barn, butik, hund och markservicen hemma.
 
Peter - min klippa, min trygga hamn.. som jag längtar efter att dela kvällarna med dig och alla barnen igen, och viktigast av allt - jag längtar tills alla mår bra. 
När sådant här händer lär man sig verkligen att leva i nuet. Här och nu. Timme för timme, dag för dag.
Vad som händer i morgon, det vet vi inte. Det tar vi då. Förhoppningsvis blir allt bara bättre och bättre och snart är vi alla tillsammans igen.
 
Det blir långa luckor på bloggen nu, så ni som är nyfikna på att följa mig "privat" söker upp mig på Instagram; Forssellskan var namnet (notera att det är 2 S och 2 L, annars blir det fel Forssellska).. hihi..
Ni som vill följa butiken, ta del av erbjudanden, få shoppingtips och vara med i våra skojiga tävlingar, ni söker upp Hafva på Instagram.
 
: )
Vi ses!
 
//
Kram
Åsa

Kommentera här: