Kvällshälsning..

Tjolahopp,
så sitter man här med färg och sling i håret.. Ojojoj.. Vad gör man inte för att få stråla lite extra?  ; )
Hahaha...

När jag hämtade Beatrice idag efter jobbet så berättade fröken att Bea hade pratat så förväntansfullt om morgondagen och vår stundande Skellefteåresa..
Det värmer modershjärtat att barnen ser fram emot resan! Det blir ju ett litet äventyr för oss, som sällan lämnar vår hemstad.. hihi..
Själv tycker jag att resemålet är kanonbra, med tanke på vem/vilka vi ska träffa!!! Tjohoooo!! Hörni grabbar, är ni laddade för oss tjejer??  : )
Det där med hallonpaj Jonas.. lät ju himla gott.. Slurp..

Till min svägerska och vän Lisbet vill jag bara säga; Sicken TUUUR att din praktik började precis NU! Hur skulle jag ha fixat sådana här hektiska dagar som i dag (i butiken)??!  Tack för din hjälp!
Superroligt att intresset och vetskapen om butiken ökar så kraftigt för varje dag! JIPPEY!

Nu ska jag sköja ur slingcremen.. ojojoj..
Men fint blir det!

Kram på er alla,
Åsa

1 Helena:

skriven

Låter som det är vind i seglen ; )

Hoppas ni får en trevlig weekend!

Kraam! En extra till Alma och Beatrice!

Kommentera här: