.. min sista halvtimme på jobbet..

.. så dök nyfunna vännen Petra upp, tillsammans med sin son Viggo och vän.. Sara (var det så?)... shit sicket sunkigt minne för namn jag har!?...

Petra provade amningstoppar och jag och kompisen pratade både om familjeliv och affärer..
Vi stod där en stund alla tre sen (ja fyra med Viggo då!) och pratade..
Petra kvitterade ut sin Sovgunga som hennes nästfödda ska få ligga i... myyysigt kommer bebben att få det!
: )


Jag fick för mig att jag skulle fota Petra VARJE gång jag ser henne fr.o.m nu.. så att vi kan följa hur hennes mage växer.. hihi.. Vad fiiin kula du har gumman!!


Petra & bustrollet Viggo..



När det var dags att gå föreslog Petras kompis att hon skulle bära Viggo, för att skona Petras fogar..
: )



Titta så fina dom blev ihop på den här bilden!!
: )

... för er som undrar vad Sovgunga är.. kan jag berätta att det är en fenomenal produkt!
Läs mer på sovgunga.se

Så här ser den ut:


Nice huh?
; )

1 Douglas Berkö:

skriven

Hej!



Kul blogg! Tävling på min, kika gärna in!



Vill du förresten ha fler besökare på din blogg? Jag hittade två sidor som går ut på att man tipsar andra som registerar sig, så får båda två träffar! Testa du med, funkar kanon! http://www.viraltrafik.se/?douglasberko http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=douglasberko



MVH Douglas, d.berkö

2 Helene:

skriven

Vad mysigt med besök...synd att jag bor så långt bort annars hade jag varit inne hos dig ofta o skvallrat o svadat *hehehhe.. stackare!!



Här e allt upp o ner o hit o dit...tänkt om man hade en kristallkula..eller ngt sanningsserum :S



Ha en underbar kväll nu gumman!!!! M vin o hamburgare o rostat bröd ;P



Här ska det bli egenhändigt gjord, varm choklad senare =)



KRAM

Kommentera här: