Festivalpaus..

Sista ungen är precis i säng. Alma kämpade på bra hon med, hon var nog uppe till 20.35 eller nåt.. *ler*..

Läste en status på Facebook hos en vän; "Varför längta efter det man inte har, när man kan glädjas åt det man har?"..
Där slog du huvudet på spiken kära M!
Det ska jag tänka på lite mer.. fast du, precis som jag.. vet ju att det är lätt att längta efter.. lite "räkmacka".. eller hur?
: )

Jaha, vad tyckte ni om denna deltävling då (Melodifestivalen)?.. jag är ärligt talat lite less på det där.. deltävling på deltävling.. det finns liksom inget slut. Men nåja, den förgyller väl min ensamma lördagkväll en del i alla fall..
; )

Tjilevippen
& Kram
Åsa
1 missj:

skriven

Agree...jag gillade det gamla upplägget bättre. Detta är så utdraget och det känns som om "alla" går vidare.

2 Åsa (bloggägaren):

skriven

Ja - att det gör!

Hon säger ju t.o.m det själv; "här får alla en andra chans".. eh?? var det en tävling eller??.. nä, det är typ 6 tävlingar innan allt är klart.. suck.

Jag saknar den riktiga orkestern. DET var Melodifestival det.

: )

Kommentera här: