Kvällsrapporten från det Forssellska hemmet..

Oj, vad jag har varit busy tydligen.. hahaha.. bra att man har ett liv också.. *skrattar*
Har lagat mat... Alma gillar inte varma mackor, så trots att en del vägrar, så gjorde jag det; jag lagade 2 olika "rätter".
Alma fick köpesköttbullar och pasta, jag och Bea valde (såklart!) varmisar. Mumsfilibabba!
Efter maten har jag diskat en AS-stor disk igen.. suck.. vet ni hur torra mina stackars händer är??
Sen har jag torkat, plockat och slängt käft på Facebook några korta sekunder mellan allt donande.. NÅT kul måste man ju få göra.. hihi..

Mamma dök upp på kaffe och det var trevligt. Vi pratade om ungar, kläder och Hafva. Mycket trevligt! Min lilla mamma är bara bäst! Ja, pappsen också förstås. Mamma tog stängningen av butiken idag och när pappa hämtade henne så var dom rara nog att ta med sig alla tomburkar och tomflaskor från 2 butiksfester.. hihi.. TACK!!
Pappa tog även ditt fler klappstolar - så nu behöver inte Revisorn och Jeppe gnälla om sittplatser på nästa party.. hahaha..
Faktum är att det blev ingen kris på platser sist, eftersom vi valde att sitta i den främre delen av butiken. Vi kunde helt enkelt nyttja skyltfönstret! Plus att vi rymde fler stolar. Det blir finfint det där.

Har nattat barnen och faktiskt inte hunnit sortera tvätten på sina rätta platser.. suck.. det får helt enkelt vänta tills imorgon.
Nu väntar jag över en polare med ett minimål från MAX i sin hand - YES YES YES!

Tjilevippen
& Kram

Åsa
1 Lisbet:

skriven

Fy f-n vad fuskit, både sällskap och gomat.

Kommentera här: