Prioritera mera..

.. ibland får jag skratta åt mina prioriteringar..
Pasta carbonara som jag var så förtvivlat sugen på, räckte mina pengar inte till?.. men hårfärg/slingmedel  a´la  Lloreal.. det fanns det utrymme för.. även en läppenna??..
Hur ska man tolka det här?
Att jag tycker att det är viktigare att vara en fräsch kvinna, flickvän och företagare.. än att jag ska sätta guldkant på mina bacon?..
*skrattar*
Äsch, det är så enkelt att jag var mer sugen på att få känna mig fin, än att sliska till en maträtt som jag ändå äter med nöje som den är.. Pasta carbonaran kan vänta!
: )

Flera timmar senare är det äntligen klart. Nyfärgad & nyslingad. Känns toppen. Det enda som fattas är en toppning och den ska Klippman få utföra på fredag morgon. *tummen upp*..

Kidsen sover i loftsängen. Dom somnade på stört kan jag säga.. kan det bero på att alla kidsen tjorvade lite och var uppe lite småsent igår, Peter?.. hihi..
Jag saknar er - alla tre!!
Beatrice och Alma frågade flera gånger under eftermiddagen om och när ni skulle komma...
: )

Börjar bli hungrig.. redan?
Måste vara det tuffa arbetet med att upprätthålla sin kvinnliga standard, som bränt lite extra...
*garvar*

Slänger in lite bildbevis (på hårfärgen).. fast det egentligen är fånigt.. hahaha.. men who cares??



Tjing Tjong
Åsa
1 Helene:

skriven

ÅH! Så fint det blev!! =)

Och visst katten är det bra att unna sig ngt för sig själv ibland, man får liksom ny energi och mer ork för sian nära och kära också *ler

2 Insulinsprutan:

skriven

Pasta höjer blodsockret därför blir man fort hungrig igen

3 fia:

skriven

Läppenna och slingor fan så mkt roligare än att bli proppmätt av pasta;)sallad..fil..eller vatten är underskattat som middag;)

Kommentera här: