Lördagsläget..

.. och datorn är fortfarande sjuk... FAAAN.. det suger.. kunde inte ens ta mig kaffe m. morgonblogg.. och inte Facebooka heller... *suckar besviket*..

Hade lite trassel med blodsockret i natt och tidigt i morse.. det visar sig att kroppen nu svarar bättre på insulinet eftersom jag äter lite mindre onyttigheter, plus att jag tappat något kilo.. och det är inte alltid lätt att hänga med.. man tar samma doser som man brukar.. och får känning som följd.. sen får jag sitta och "äta ikapp" insulinet och allt jag äter vid känning.. är ju utöver det vanliga.. dvs inte bra för vikten.. SUCK.. Skaffa er aldrig diabetes.. haha..

Drog in till jobbet och gjorde 3 timmar. Helt ok med spring före 12.00 (konstigt nog).. men sedan blev det lugnare och lugnare.. skitväder ute och helgdag.. kikade på mina grannar och dom hade stängt minsann.. hm.. ska tjuvkika på deras dörrar inför nästa helgdag.. så vet man hur man ska göra..
: )

Fick skjuts och hämt av älsklingen - THANKS, det betydde mycket för mig.
Vi drog förbi Kvantum på vägen hem och insåg då att det var ju DÄR allt folk hängde!!???... gick fasen inte att få en parkeringsplats ens??!!... såå vi slutade på Lill-ICA och fick säkert betala 5% mer i pris på alla varor.. hahaha..
Jaja.. det gick fort i alla fall..

Hem till kidsen som lekte och spelade Wii..
Nu har dom fått lördagsgodis och kikar lite på TV..

Peter försöker få min dator frisk (tack älskling, du kämpar på så bra!)..

Tjing!

Åsa

Kommentera här: