Kallkällan (23.22)

.. sista inlägget för i år?.. ja, troligen..
Precis hemkomna från Stanges - vilken TREVLIG afton vi har haft hos dem. Tacobuffén var gudomlig och fortfarande så önskar jag att jag hade orkat en 3:e omgång.. hihi...
TACK för allt Heidi & Micke!
Alla barnen lekte en stund, spelade en del, tjorvade en del om vem som skulle spela och turades om med att klappa familjens underbara hund Sotis.
SEX kids under samma tak- det har sin charm! *fnissar*
Höjdpunkten för barnen var nog efterrätten; glass med minimarshmallows och chokladsås.. mums tyckte dom, medan vi vuxna var för mätta för att ens orka tänka på ordet efterrätt..
*skrattar*
Vi rundade av vår afton med att tillsammans titta på "En natt på museet".. och jag lovar, jag satt minst lika trollbunden som barnen. Härlig rulle!
: D
Vi har precis fått barnen i säng.. alla var trötta.. vi är trötta.. jag hoppas verkligen att ALLA barnen sover längre i morgon, för om en eller två vaknar och börjar stöka, så väcker dom lätt de andra..
*håller tummarna på det bästa*
Tolvslaget här hemma på 157:an blir lugnt.. jag har klivit i myskläderna.. ska krypa ner i sängen.. slötitta på en film, krama min älskling och tyst önska på ett toppenår - 2011.
GOTT NYTT ÅR!
//
Åsa

Kommentera här: