Kallkällan, runt 15.00..

.. alltså det blev en kanonbra lördag i butiken, vilket känns otroligt kul och ytterst tacksamt, med tanke på att övriga veckan varit lite småseg..
HURRA för idag!!
: D

Det som drog iväg mest var mammakläder vilket värmer hjärtat lite EXTRA mycket! En del av Hafvas grundstenar är just mammakläder.. även om det inte är den största försäljningsdelen i vanliga fall.
Stort TACK alla kunder och vänner som kikade in, pratade, handlade och bjöd på glada skratt. Ni är toppen - allihopa!
*lycklig*

Har sedan fixat en födelsedagspresent till min bonusdotter Ebba, som blir 8 år imorgon! Wihaa!

Ute på området mötte jag både Ebba & Alma, på väg till en kamrat.. och sedan Beatrice med kompisen Emelie.. dom skulle ut och cykla.
Så här i läggan är det lugnt.. (skönt!).. hihi..
Emil är lite smårisig och ligger till sängs faktiskt, Peter drog iväg för att shoppa födelsedagspresenter.

Jag har tänkt mig en mix av hushållssysslor & vila.
Har redan diskat undan lite på köksbänken och nu tänker jag vika tvätt..

Tjingeling

Åsa


Kommentera här: