.. intresseklubben antecknar..

Fram med papper och penna nu, för här kommer "tusen frågor" och mina svar..
; )
Frågorna är lånade från en annan blogg - Thanks!
: )
1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, jag använder den som alarmklocka och låter den alltid vara på.

2. Vem såg dig senast naken?

Älsklingen, igår kväll när jag slängde av mig kläderna och kröp ner i sängen..

3. Hur såg du ut på högstadiet?

Ganska alldaglig.. men karisman sitter i personligheten..
; )

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?

.. få se nu.. 56 år.. kommer nog att vara mig ganska lik, tror jag.. fortfarande en puma med andra ord.
; )
*fnissar*

5. Hur var du på dagis?
Jag gick hos dagmamma och hade världens bästa barnomsorg! Först hos Seija (på Bergnäset) och sedan hos Inger i Alvik. Inger är mamma till en av mina äldsta vänner och vi spenderade hela barndomen tillsammans! Love ya Nilla!

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?

Hjälpsam, lojal, humoristisk, varm, rolig, ordningsam, driftig och en sådan man saknar när jag inte är på jobbet..
: )

7. Har du celluliter?
Jepp.. verkar vara oundvikligt..

8. Biter du på naglarna?

Absolut inte! Gud så äckligt!

9. Har du något handikapp?
Jag är diabetiker.. och har ett sk "triggerfinger" som strular, speciellt under vinterhalvåret..
Annars är jag i ganska fint skick.

10. Är du rädd för att få hängbröst?

Alltså penntricket funkar dessvärre inte längre.. men innan barnen var dom fasta & toppiga.
Nu är dom inte fullt lika fylliga men rätt snygga ändå.
: P

11. Tror du gud är en man eller kvinna?

Öööh.. är inte direkt troende.. vill väl tro på något, men vet inte vad det är.. ?

12. Svär du?

Hell yes! Tyvärr får man ju säga. Det är inte vackert.. 

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
No way. Snäser och drämmer igen dörren..

14. Hur homo är du på en skala 1-10?

Lever med och älskar en man, men kan absolut erkänna att jag kan tycka att kvinnor är både vackra och sexiga!
: P

15. Tror du på utomjordingar?

Nej.. men jag kan ha fel..

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?

Tacos, där finns oändliga variationsmöjligheter och dessutom är det grymt gott.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Surströmming, för jag blir illamående av lukten.

18. Har du  blivit arresterad?
Nej. Men jag går runt med ett leg som har gått ut för 2 1/2 år sedan.. 
: O

19. Ljuger du?

Väldigt ogärna och otroligt obra, men om jag absolut måste så..

20. Har du kysst en polis?

Nej, men blir lite småsugen varje gång jag ser en.. män i uniform är såååå sexigt!
; P
*skrattar skämtsamt*

21. Är du rädd för securitasvakter?
Nej, men dom är ganska sexiga dom också (se svar på fråga 20)... hehe..

22. Har du någonting att dölja?

Nej.. vad skulle det vara?.. jag är inte perfekt, men det är inte du heller.

23. Vad har du på din nyckelknippa?

En skinn-nyckelring med texten "Müllers Lastbilar, Scania", samt nycklar (såklart).

24. Är du / har du varit gift?

Jag har varit gift en gång, men är skild. Förlovad 3 ggr. Nu sambo med Peter, vi är än så länge varken förlovade eller gifta.

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

Om jag måste och om han är beredd på att gå.. (jag har inget körkort).. jag skulle tipsa honom om att ta taxi.
: D

26. Kan du laga cyklar?

Nää, det är därför det finns män.

27. Kan du fixa med bilar?

Nää, se svar på fråga 26.. hahaha..

28. Brukar du köra om?

På cykel (har ju inte körkort) - jaa, kan inte med att ligga efter, måste "vinna" liksom.. hahaha.. (barnsligt va?)

29. Kan du baka bröd?

Självklart, men har inte gjort det på många, många år.

30. Vet du hur man frostar av en frys?

Öööh.. det är därför det finns män?
; )

31. Vilken serie skulle du helst leva i?

"Vänner" eller "Couplings"!
: )
.. sådär ja, phuuu.. jag tog mig igenom alla frågorna!
(undrar just om ni orkade läsa svaren?.. hahaha..)
: )

//
Å
1 nilla:

skriven

KRAM

Kommentera här: