.. när Nettan & Niklas kom till stan..

.. så blev jag så otroligt glad!
: )
Först blev det Leos-dejt och sedan middagsmys m. pizza hemma på 157:an.
Lycka är att få rå om sina långväga vänner, om än bara för några timmar..
*glad*
Nettan och jag, lärde känna varandra i Spanien 1996.
Det ni!
: )
Fina, roliga, varma, goa Niklas!
: )
: )
Älsklingen & jag, flinar upp oss.. hihi...
: P
Sötungen Pauline, Nettan & Niklas yngsta pärla. Som hunnit bli 7 år!!
: )
Nettan visar oss deras husdjur hemma i Göteborg... SPINDLAR!!??
: O
.. deras stortjej! Bara halvåret yngre än min Beatrice.
: )
Honey & jag igen!
: )
Leo himself kom ut på sin sedvanliga runda..
: )
Jag & Alma.
: )
Pauline!
: )
Alma tar sig lite vatten.. det är svettigt att springa runt och leka på Leos!
: P
Fina tjejer! Jag saknar att inte kunna träffa den här familjen oftare..
: /
Slush var gott, tyckte Bea..
(inte jag..)
.. hm..
.. njaaa..
; )
.. det blev faktiskt pizza till middag! Fast RIKTIGA sådana!
; P
Några barn fick käka i vardagsrummet.. vi blev ju så många, för vid den här tiden hade även Ebba & Emil kommit hem! Tjohoo!
: )
.. gottigott!
: )
.. och 2 stora familjepizzor.. också!
: P
.. efter middagen gick barnen ut för att leka en stund först. Sen blev det filmmys!
: )
Vi vuxna satte oss på balkongen och stortrivdes i värmen..
: )
.. Nettan försöker undankomma kameran.. hihi...
: )
.. sen var dom tvungna att åka "hem", ut på Hamnholmen igen.. jag saknar dom.. redan!
Kram på er och tack för att vi fick låna er några timmar!
*lycklig*

//
Å
1 Annette:

skriven

Men hej stumpan!

De här har jag inte sett, vad kul! Vi ser rätt så semesterglåmiga ut, men det bjuder vi på... Det var en härlig dag, vi får göra om det när vi kommer upp till sommaren igen.

Kram på er alla!

Kommentera här: