.. ett välbesökt Hafva..

.. har vi idag minsann..
Gamla klassisen Sara hälsade på och hamnade (såklart) på bild.. hihi..
.. vi delade en hel del skratt innan hon glatt skuttade vidare..
: D
.. sen var det dags för väninnan Jenny att hämta ut sin vinst (som hon vunnit på Hafvas sida på Facebook).
(Det här fina setet vann hon!)
Det blev även en del inköp; kalaspresenter & en liten gåva till egna dottern Emmy.
: )
.. fina Jenny (Jag älskar din mössa!!)
: )
Emmy passade på att leka i lekhörnan en stund.
: )
Glada barnleenden är väl det bästa som finns?
: D
.. jag har så många fina människor runt omkring mig, känner mig oerhört lyckligt lottad.
TACK alla!
//
Kram
Åsa
1 Jenny:

skriven

Så fint du skriver! Alltid lika trevligt i butiken och få surra med dig. Tack för kaffet! Men nog ser jag allt bra vinterblek ut på bilden! Tur det går mot allt ljusare tider...

Kommentera här: