Luna Dsign/Luna på landet

Jag glömde berätta!
Alma gick och VANN tipspromenaden (på Vårmässan) och fick en vinst som hon inte kunnat bli lyckligare över - en Lunafigur!
Under förmiddagen satt hon länge i "Luna på landet´s" monter och tittade på alla underbara figurer, som är helt unika i sitt slag och bär på sin alldeles egna lilla historia.
När jag & Peter kom hem från mässhallen räckte jag över vinsten till Alma och lyckan var som sagt - total.
Sen ville hon gärna bli fotad med sina Lunaprylar; Gurten (som jag vann i en tävling för ganska länge sedan, som hon har "adopterat"), 1 muffins, 1 donut och så nytillskottet; Ugglan Sven!
Ni ser så nöjd & lycklig hon ser ut!
: D
Tjohooo!
Min (& Almas) stora önskan, är att börja sälja Lunaprylar inne på Hafva igen.. vi får väl se..
*hoppas*

//
Åsa
Hafva
1 Malin:

skriven

Gullungen!!

2 Fatima:

skriven

Åhhh så fin hon är med sina Lunisar.



Såg en Bild på FB.. där en fotograf fotat ett barn i studio med massor av Lunisar.

3 Jeanette:

skriven

Vilken tur och perfekt pris till din prinsessa! Grattis till henne.



Kommentera här: