Sista mässdagen

.. bjöd på överraskande mycket folk och för Hafvas del blev den precis lika bra som gårdagen!
*jättenöjd*
Även idag fick jag/vi skjuts av Sara och hjälp under flera timmar, med allt från barnpassning till försäljning.
Jag är så glad och tacksam för ALLA som har hjälpt mig under den här mässhelgen; Peter, mamma & pappa, Sara, Veronica m fl.
Jag har även haft otroligt roligt med mina monterpolare från Lovekids samt även med montergrannar som tex Lissan (från Kringlan) och Bosse & Jeanette från Smultron & Sång.
Nu ska ni få frossa i bilder;
Snacka om att "Smultron & sång" kan få med sin publik - oavsett ålder!
Den yngsta i barnaskaran på bilden är gissningsvis under 2 år.. och den äldsta är min Alma (i grönt), hon är 9 år.
Det såg så roligt ut, jag ville också vara med!
: P
Efteråt var det skönt att chilla med Sara! Hon tog förresten med Alma på en tipsrunda (Bea ville stanna kvar i montern).
: D
Jag gick med i "Jag mötte Lassie-klubben" (antar jag), genom att låta mig fotas med Matlagnings-Tina!
*fnissar*
: D
Ett underbart veckoslut med många fina möten med människor!
: )

//
Åsa
Hafva
1 isabelle:

skriven

Åhh, vad jag önskar att jag hade kunnat gå! Allt ser ju hur mysigt ut som helst!

2 Helen (ostickat):

skriven

Visst var det många härliga möten under mässan :-) Å du var en trevlig prick att träffa ;-) Föreviga allt har du också hunnit, man nästan kan känna/se hur trötta och svamliga jag o Jeanette var. Sockret hade tagit över vårt förstånd ;-) På återseende förhoppningsvis :-)



Tjusig blogg förresten, härligt med massa färg!!

3 Jenny:

skriven

Härlig mix av bilder! Så trevligt du verkar ha haft det under helgen. Den där "jag-är-en-gräshoppa" känner jag mycket väl till =)

4 Linda:

skriven

Hade gärna varit där hos er!! :D



Sv tack fina du va gullig du är ;)

Kraaaaam

5 Fröken M:

skriven

Va kul att det blev så lyckat !! Det är sånna helger som GER energi :)

Ha nu en bra start på veckan !! Kram

6 Jeanette:

skriven

Visst var helgen hur rolig som helst! Stämningen på mässor är något speciellt. Hoppas att du inte känner dig alltför sliten idag efter allt jobbande. Själv är jag tacksam för att vi alltid har stängt på måndagar, för jag halva butiken i bilen :-) Nu iväg och packa upp allt.



Hoppas att du får en fin dag!

Kommentera här: