Finaste retroklänningen..

.. hittar man på MissRetro.se!
I måndags (i senaste laget, jag vet) beställde jag en helt underbar klänning från just MissRetro.se, som jag tänkte bära på min & Giselas "Photo Session" som skulle äga rum på onsdagen (idag).
På tisdag anländer klänningen (snacka om snabb leverans!). Dessvärre är storlek Small för liten över axlarna & bysten.. smått uppgiven kontaktar jag dom för att informera om detta.. trodde väl aldrig att dom skulle hinna skicka en ny.. 
Men David på MissRetro.se är snabb att svara mig; "En Medium håller på att packas till dig, vi skickar den idag!"..
Tillsammans håller vi tummarna att den ska komma fram lika snabbt som den första (från en dag till en annan) och JAJAMÄN, idag strax efter lunch, landar den i vår postlåda.
Så sjuuukt snabb och bra service från detta fantastiska företag!
FEM STJÄRNOR av fem möjliga!
 

Dessvärre satt även Medium för tajt kring axlar/byst. Jag tror helt enkelt att just den modell jag valde, inte passar min kropp. Så är det ju ibland.
Det var himla synd, för jag hade tänkt bära klänningen just idag, då jag skulle fotograferas av Gisela.
Menmen, jag ger mig inte - en klänning från MissRetro.se SKA jag ha. Det finns många fina att välja mellan och jag har bett personalen att hjälpa mig med vilken modell som kan passa min kropp bättre.
: )
 
Så här såg den ut, som tyvärr inte passade mig.. men som är så otroooligt snygg;
 
YummieYummie!
: P
 
Förresten, just nu pågår det en tävling på MissRetro.se:s Facebooksida, där ni kan vinna en sådan här snygg väska;
 
Klicka in er här för att delta; MissRetro.se!
 
//
Åsa
 
 

Kommentera här: