What a day!

Vilken fantastisk dag! Från början till slut! Kunderna bara fortsatte att komma och idag hann jag faktiskt inte ens göra kaffe! Hihi.. 
TACK för alla era förtjusta utrop om butikens utseende och produkter, det klingar som ljuv musik i mina öron! 
*jätteglad*
 
14.00 stängde jag butiken för dagen och gick ut till "Taxi Nilsson". Vi drog sedan iväg på en kort men effektiv shoppingtur (inhandlade lite julpynt till julskyltningen) tillsammans med Kattis.
Jag & Kattis fick sedan skjuts tillbaka till Hafva där vi började den stora förvandlingen.. nu skulle butikens stora skyltfönster få bli julfint, inför skyltsöndagen, helt enligt traditionerna!
: )
 
Vi slet som myror.. och avslutade det hela med att dammsuga & skura butiksgolvet (som hade blivit rejält smutsigt under dagen), så nu är det fräscht när man kommer till jobbet i morgon!
Några varor fick förbli ouppackade, det fixar jag i morgon före öppning.
: )
 
Tusen TACK Kattis, för din ovärderliga hjälp!
Dessutom är du en fena på att skylta!
 
Här kommer resultatet;
 
Det kan vara ett av stadens mysigaste julskyltningar.. eller hur?
 
Det blev en lång arbetsdag.. men det var det värt. Fint ska det vara och fint blev det!
: )
 
Har käkat middag med familjen, vi hade det så mysigt vid middagsbordet. Alla på gott humör! Jag hade verkligen saknat allihopa!
Nu tänkte jag kila ner till källarförrådet och leta rätt på adventsljusstakarna och lite annat smått & gott.. så att det kan få bli julfint även här hemma!
 
//
Kram
Åsa

Kommentera här: