Lilla eftermiddagskollen

Tjilevippen!
Vilken dag - inte mycket rast och vila här inte.. hihi..
Videokonferensen 14.00 på Stadsvikens VC fick utgå.. igen.. 
Vi satt en halvtimme och väntade på Almas läkare (som skulle medverka från Umeå Sjukhus) men dessvärre hade vederbörande fastnat i en operation och därför blev det inget.
Jaja, sånt händer.
 
Skyndade tillbaka mot Hafva, greppade mina träningskläder och drog sedan ner till Södra Hamn och mysiga studion Se HelhetenJag kom i god tid, det gillar jag. Bytte om och småpratade sedan lite med Micke (Elmegren) och Roland. Hann även växla några ord med dom andra deltagarna som droppade in en efter en.
Sen körde vi ett Martial Fitness-pass i 1 h och 15 minuter+ lite tid för nedvarvning. Det var svettigt, jobbigt men otroligt härligt. Jag älskar att känna att kroppen får arbeta. Ju mer träningsvärk desto mer nöjd är jag.. hahaha..
: P
Till hösten kommer troligen detta pass att schemaläggas - gissa vem som kommer att bli en flitig besökare? Jo jaaag!
Tack för ett toppenpass Roland!
: )
 
.. trots att jag blev försenad därifrån för att jag glömde diverse prylar.. hahaha.. *virrig*.. så hann jag förbi Kjell & Co för att köpa en datormus till min mamma (jag agerade sändebud). Mamma har för övrigt tagit hand om Hafva alla dessa timmar då jag har varit på vift, det tackar jag för å det varmaste. Du är bäst mamma!
 
Nu är det 25 minuter kvar av arbetsdagen, sen får jag skynda till nästa ställe.. köpa middag, äta den och så vidare till ABF och kvällens spanskalektion! Tjohoo! *längtar*
 
Önskar er en toppenkväll, så hörs vi sent ikväll eller rent av i morgon..
 
Idag har vi bland annat sålt en sådan här fin servis, från Barnkammaren!
Den skulle bli en dopgåva.
Ni hittar den här; hafva.se
: )
 
//
Kram
Åsa
 
 

Kommentera här: